Returnare

Conditii de returnare a produselor

Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

  • Produsele nu sunt conforme cu specificatiile din site. Daca produsele comandate se dovedesc a nu fi conforme cu specificatiile din oferta noastra, consumatorul poate solicita returnarea acestora pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul returnat sau inlocuit sunt suportate in acest caz de catre vanzator. PRODUSUL SE RETURNEAZA IN AMBALAJUL ORIGINAL, SIGILAT, NEUTILIZAT.
  • Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de vanzator. PRODUSUL SE RETURNEAZA IN AMBALAJUL ORIGINAL, SIGILAT, NEUTILIZAT.
  • Renuntarea la cumparare. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. PRODUSUL SE RETURNEAZA IN AMBALAJUL ORIGINAL, SIGILAT, NEUTILIZAT.
  • FORMULAR DE RETUR

Informaţii privind exercitarea dreptului de retragere

Aveţi dreptul de a returna produsele cumparate (exceptie produsele de igiena personala: saltele antiescare, pansamente, scutece, colaci antiescare, fotolii cu toaleta, condom urinar, etc.)  fără a preciza motivele, în termen de 14 zile  de la data primirii lor prin curier . Pentru a vă exercita dreptul de retur trebuie să ne informaţi in scris in cele 14 zile de la primire, cu privire la decizia dumneavoastră de  returnare utilizând formularul de retur de pe site sau pe adresa de email office@ingrijirebolnavi.ro

Coletul trebuie trimis inapoi fie printr-o firma de curierat (cu plata transportului la expeditor) fie trimitand noi curierul dupa produs, urmand ca taxele de transprot sa fie scazute din contravaloarea sumei de returnat.  Costurile de transport scazute in cazul al doilea fiind de 8 le pentru coletele din Bucuresti si 15 lei pentru coelete din tara.

Suma de returnat se va livra intr-un cont bacar indicat de catre cumparator in termen  de 14 zile de la data primirii coletului.

Clientul va putea solicita returnarea sau schimbarea produsului, in termen de 14 zile  de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. PRODUSUL SE RETURNEAZA IN AMBALAJUL ORIGINAL, SIGILAT, NEUTILIZAT. In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. Vanzatorul va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial. Costurile de retur si de transport pentru produsul produsul returnat si cel inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre consummator. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 14 de zile de la anuntarea returului, intr-un cont bancar indicat de cumparator.

Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:

  • In cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut – produsul trebuie returnat sigilat, din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena;
  • Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intact;
  • In cazul aparatelor de ingrijire personala si / sau  a produselor de igiena personala, din motive de sanatate sau de igiena,  acestea nu pot fi returnate dupa desigilare sau folosirea o singura data, Ex: aparate de aerosol, saltele antiescara, electrostimulatoare, pansamente, scutece, etc – conform art 16. lit. e / ordonanta 34/2014.

Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

In cazul returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.

NOTA: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte,   impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie, instructiuni etc.).

Intentia de retur se va anunta in scris in termen de 14 dile de la primirea produsului, pe adresa de email: office@ingrijirebolnavi.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *